Alla inlägg den 8 april 2010

Av Tania, Martin & Karin - 8 april 2010 00:56

Då Martin ledsnat på den gamla bloggen har jag (Tania) lagt upp en ny som jag tänkte att alla i kenneln kan skriva i när dom känner för det.


Själv är jag så förbaskat trött på vår hemsida som vi har nu och dessutom så är den opraktisk att uppdatera då jag kodar allt själv och inte använder något program så nu ska jag hitta ett bra program så jag kan få en smidigare uppdatering och vem vet rätt var det är så kanske Martin eller Karin tar över uppdateringarna av hemsidan   
Smockan är som det står på hemsidan parad sen 2 veckor tillbaka, hon har blivit helt galet hungrig och har lite flytningar så vi hoppas att hon är dräktig.
På Söndag bär det iväg till Bergshamra jag ska vara beskrivare på en funktionsbeskrivning det är med blandade känslor   jag kommer att sätta mig i bilen den morgonen då det blir första gången jag åker någonstans utan Isabelle och ska vara borta över dagen, jag har riktig separationsångest och har blivit en riktig hönsmamma enligt Martin, men hon är faktist bara 6 månader så det så!  Jag ska försöka att vänja mig vid tanken att lämna min gullebaby    resten av veckan och hon kommer ju visseligen att vara med sin far som säkert är full kapabel att ta hand om sin dotter utan mig men tänk om hon saknar mig hysteriskt mycket   
Martin måste kanske följa med så bebis kan vara med ändå, bra träning eller hur och man ska väl styra in barnen på olika aktiviteter så dom får intressen att pyssla med istället för att driva omkring...

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards