Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Tania, Martin & Karin - 22 mars 2011 08:29

Igår gjorde jag ett försök att fota Pumas valpar. Inte lätt när man är själv, men bilder har efterfrågats så jag lägger ändå ut dom här tänkte jag.


För övrigt så mår valparna bra och äter och sover. Puma pysslar mycket med dom och kommer till oss och säger hej ibland. I natt sov dom eller inte lät nånting iaf på hela natten. Och Puma kom upp en sväng till mig i sängen och låg bredvid lillhusse som hon brukar. Det märks att det är hennes tredje kull hon vet vad som ska göras.


I helgen hoppas jag få hjälp med fotograferingen. Då blir dom ju 1 vecka.


Hoppas ni får en skön dag i solen!


/Karin


    

Hane 1 svart


    Hane 2 brun


     

Hane 3 brun 


    

Tik 1 svart

  

Tik 2 svart

    

Tik 3 brun

    

Tik 4 brun

     

Ovido - Quiz & Flashcards